Photobucket

Sunday, June 7, 2009

MuYas Affiliate Info - Versi Bahasa Melayu

Assalamualaikum dan salam sejahtra saya ucapkan kepada anda semua..

kebelakang ini, terdapat banyak skim2 cepat kaya yang berluwasa dilayar internet.. lebih2 lagi, skim2 ini menggunakan sistem affiliate yang salah..

untuk mengatahui maklumat sebenar mengenai Affiliate Program, sila layari http://muyas-ads.blogspot.com


tujuan saya buat blog ini kerna saya nak kongsi serba sedikit mengenai business atau kerja2 separuh masa di internet yang boleh membantu anda untuk mendapatkan sedikit bantuan kewangan untuk kehidupan seharian anda.. jangan risau, dengan saya, semua maklumat percuma kerna saya nak bantu..^_^


internet merupakan cabang perhubungan yang tiada batasan.. kebiasaannya, disinilah terletaknya lombong emas jika kita tau cara untuk mencarinya.. berdasarkan pemerhatian saya, setiap hari, seramai 100 juta pengguna internet akan melayari internet untuk mencari maklumat dan membeli barang secara on-line. yang menjadi masalahnya sekarang ini, macam mana kita nak 100 juta pengguna internet itu tertumpu kepada laman web kita..

macam cara kita boleh buat.. pertama, dengan menggunakan sistem PCP atau Pay-Per-Click. ke-dua, dengan menggunakan kata2 kunci yang biasa pengguna cari..

method2 ini amat berkesan kerana saya sendiri buat sebegitu sehingga saya memperolehi hampir 100++ viewer dalam sehari.. kemudian, kita harus cari syarikat2 affiliate network untuk web kita dan jangan risau kerana untuk menjadi ahli syarikat affiliate network ini, tiada bayaran yang akan dikenakan..

Apakah Affiliate Network??
Affiliate Network ini merupakan satu badan syarikat yang menghimpunkan iklan2 syarikat yang menggunakan perkhidmatan e-commerce untuk diberi kepada ahli2 affiliate dimana jika ahli2 affiliate itu dapat memberi kualiti kepada iklan tersebut, ahli affiliate tersebut akan diberi komisyen oleh syarikat affiliate itu sama ada melalui "pay-pal" atau cek..
maklumat lengkap mengenai Affiliate Network ini, sila layari http://muyas-ads.blogspot.com


kaedah yang lain ialah bekerja dengan Mr.Google atau google.com dengan memaparkan iklan2 PCP mereka dilaman web anda.. anda juga boleh memaparkannya dengan menggunakan blogger.com jika anda kurang atau tiada buget untuk menyewa web hosting atau beli domin diinternet..

untuk keteranggan lanjut mengenai affiliate network, anda boleh layari http://muyas-ads.blogspot.com


saya akan update blog ini secepat yg mungkin pada masa yg akan datang..

No comments:

Post a Comment